آدمی را آدمیت لازم است!

دیندار یا بی دین فرقی نمی کند،

تنها لایق نام انسان باش..


گاهی برو...گاهی بمان...گاهی بخند..گاهی گریه کن... گاهی حرف بزن...


گاهی فریاد بزن...گاهی قدم بزن... گاهی سکوت کن..گاهی رها شو...گاهی ببخش...


گاهی یاد بگیر...گاهی سفر کن...گاهی اعتماد کن... گاهی بازی کن...


گاهی فراموش کن...گاهی زندگی کن... گاهی باور کن..گاهی بزرگ باش...


گاهی کوچک باش... گاهی چتر باش...گاهی باران باش...گاهی شب باش...


گاهی مرد باش...گاهی فرشته باش...گاهی سیلی بزن... گاهی مرگ...گاهی زندگی...


گاهی سوال...گاهی جواب... گاهی دریا ...گاهی برکه...گاهی همه چیز...گاهی هیچ چیز...


اما همیشه ...

همیشه انسان باش.


* توی رستوران سنتی توقع داری آهنگ سنتی بشنوی اما... من چقدر تپلم من چقدر تپلم! پخش میشود...


* مجبورت کردن بری دانشگاه؟؟؟؟ که حالا به مناسبت اتمام امتحانات این روز فرخنده رو جشن بگیری؟؟؟؟


* چی بهتر از این که ۲:۳۰ نصف شب به داداشت++ c یاد بدی؟


* تا درودی دیگر بدرود...

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اون تپلم تپلم رو گذاشته بود که تپل بشید و جیب صاحب رستورانه به یه نوایی برسه دیگه!!

c++
دیگه به کامپیوتر حساسیت پیدا کردم
من اگه تا اخر امسال اینجا بمونم یا مرتکب قتل میشم یا خودکشی میکنم یا بلاخره یه کاری میکنم

شاید...!
ای وای چرااااا؟؟؟
مهرداد این نظرت به عنوان مدرک جرم ثبت میشه تا دست از پا خطا نکنی

ونوس دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://sadaf555.blogsky.com

درود بر غوغا بانوی عزیز خودممممممم
خوبی جیگر طلا؟؟؟؟
کاملا باهت موافقم فقط انسان باش
کلا هیچی رو حساب کتاب نیست عزیزکم
خوب این ایام هم میگذره عزیزم
خوب مگه چه اشکالی داره همیه واسه خوابیدن وقت هست
مواظب خودت باش
غوغا جونممممممممممممممممممم

میسی عزیییییییززززززززززمممممممممم
بلههههههههه بلهههههههههههه
فدای تو
خانمیییییییییییی

فریناز دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام غوغااااااااااااییی زلزله جونم

میگم راست میگی یا همیشه انسان باش

خدایی خوشم اومد از این گاهی گاهی یا

خیلی هم خوشمان آمد

آفرین حقوق وب نویسی تو یادم باشه زیاد کنم

سیلاااااااااااممممممممممممممممممممممم
خوحالیم که خوش خوشانتان شد
دقیقا از کی زیادش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟/ من ۶سر عائله دارماااااااا

فریناز دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 07:44 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

منظورت جشن فارغ التحصیلی بود؟؟؟

خب چرا شفاف سازی نمی کنی بچه مردم میوفته تو شک و ظلالت؟

آخی بیچاره
خدا صبرت بده

نه جیگر! بعداز آخرین امتحان رفتیم با بروبچ رستوران برای خودمون جشن گرفتیم که امتحانا تموم شده
اگه باز نکته مبهمی بود بگو توضیح بدم تا پس فردا به خاطر ضلالت نری معتاد بشی !!!

شاذه دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

انسان؟ کو؟ کجاست؟ گفت از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست...
خوش باشی همیشه

ای روزگار...
میسی شاذه جونمممممممممم

فریناز سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

فیعلا بساز با این حقوق ایشالله آخر سال یه دستی رو سرت میکشیم

بابا خوش به حالتون من اصلا وقت نکردم با دوستام خدافظی کنم!!!

میبینم که اومدی واسه رمز تهدید

حالا بشین تا بهت بدمش

قول دادیااااااااا!
ما اینیم دیگهههههههههههههههه

آرمان. سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

بدتر از اون اینه که تو رستوران سنتی پیتزا بفروشند
آخه پیتزا غذای سنتیه؟
خدا من این رو به کی بگم؟

توی مملکت عزیز ما هیچ چیز غیر ممکن نیست

نسرین پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://cloudy2010.blogsky.com

غوغای عزیز
سلام
ببخش که دیر آمدم ... پستت را خوانده بودم اما شرمنده یه مقدار سرم شلوغ بود
آدمیت را آدمیت لازم است و من می گم انسانیت لازم است
خوب نوشتی
سی پلاس پلاس هم اینقدر شیرینه که فرقی نمی کنه ساعت چند در موردش صحبت کنی ... اونم وقتی می خوای به برادرت یاد بدی
خسته نباشی
باز هم خوبه بریک نمی زدن تو رستوارن سنتی

سلاااااااااااممممممممم بر نسرین خانمی گل
ایشالله به خوشی سرت شلوغ باشه همیشه
اره منم برنامه نویسی رو خیلی دوست دارم
واقعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد