همینطوری !!!

دیدم سال نو شده اما این تلفن همراه من 3ساله نو نشده!

با 200/000 رفتم پاساژ علاءالدین! البته پدر گلم رو بردم تا  اگر کم و کسری اومد جیب باباجون تقبل کنه! یه گوشی خریدم318/000 با لوازم جانبی شد350/000


        *نوکیا c6-00


 خوشگلهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                                                                      



راستی چرا هیچکس نمیاد عیادت من؟؟؟ مثلا جراحی داشتم!


جونم براتون بگه بنده جوونی کردم خامی کردم رفتم ارتودنسی( سال 86 )

پارسال هم پلاک هارو برداشتم و متحرک استفاده میکنم همچنان

دکتر محترم گفتن چون دندون عقلات هیچکدوم در نیومده باید جراحی کنی وگرنه به دندونات فشار میاد و همه رو بهم میریزه!

از زمستون دارم جراحی میکنم.3روز پیش هم بالاخره آخریش رو جراحی کردم درآوردم

فکم به زور باز میشه! تا چند روز باید مایعات بخورم ولی از اونجایی که پــــــــــر رو تشریف دارم روز بعد از جراحی رفتم پیتزا خوردم


دوستان از من به شما نصیحت:

   

                      بیخیال ارتودنسی.دندوناتون هرطوری هست قشنگه



*  چرا بیشتر آدما انقدر بی جنبه شدن!!! مراعات کنید. لـــطــــــفا


* مانتویی که دم عید میفروختن 45000 من امروز خریدمش 29000!!!!!!


* اقایون محترم وقتی تنها تشریف میبرید عتبات عالیات نمیخواد سوغاتی لباس بخرید!!!

  دایی گلم لباس دختر 10 ساله رو خریده واسه دختر 20ساله.


* واسه درسام برنامه ریزی کردم درحد NBA چهـــــار بار دوره کامل درسها تا شروع امتحانات!

 ببینم چقدرشو میخونم!!!! 




ااولــــیـــن پــســت 90

سلام و صد سلام به همه شما عزیزان

تعطیلات عید خوش گذشت؟ به ما که اییییییییی بدک نبود

هفته اول که فقط مهمونی بودیم و مسافرت. این هفته هم خونه چندتا از دوستام رفتیم بروبچ تیریپ چتر بازی بود خودمونو دعوت میکردیم خونه این و اون به صرف ناهار

فک و فامیل هم این 2روزه اومدن و رفتن و من هنوز دارم اتاقم رو جمع و جور میکنم چون از دست این بچه های فسقلیشون خونمون منفجر شده

راستی امسال که سال ریاضت اقتصادی! نه ببخشید!! جهاد اقتصادی هستش وضع و اوضاع عیدی هاتون چطور بود؟ 

من که خودمو کشتم همش 40000تومان وجه رایج مملکت تونستم بگیرم

هفته دیگه هم که دانشگاه ها باز میشه و بلههههههههههه

روز از نو روزی از نو