بعد از 3 مــــاه ...

سلاااااااااااامممممممم به همه ی دوستان

ناقابل ۳ ماهی میشه که اینجا نیومدم و نرفتم مهمونی به وبلاگ دوستان عزیز

راستش حسابی مشغول و سرگرم بودم و هستم ولی الان باز یه ذره اوضاع بهتره چون مرخصی گرفتم مثلا درس بخونم پریدم جلوی کامپیوتر اومدم نت گردی

از مهر دارم میرم سر کار

تا حالا تو شرکتای خصوصی کار نکردم ولی خیلی بد شنیدم اما این اداره ی بزرگ دولتی بووووووووووووووووووووووووق

واسه من و ۱۳ خانم جوانی که همکارم هستن اعصاب نذاشتن

ساعت کاریمون خیلی زیاده من ۶ صبح از خونه میزنم بیرون ۷ شب میام خونه

تو تاریکی میرم تو تاریکی برمیگردم!

میرسم خونه میوه ای غذایی میخورم و بیهوش میشم. یعنی واسه خوابیدن هیچ تلاشی ندارم

البته پنج شنبه ها که تعطیلیم.این ۲ روز اخر هفته به استراحت و گاهی گردش با دوستان میگذره

و جایی واسه نت نمیمونه!!!

تو این ۳ ماه احساس میکنم بزرگتر شدم

خیلی چیزا یاد گرفتم, تجربه هام خیلی بیشتر شد ,  دیدم نسبت به بعضی مسائل تغییر کرد , ولی همچنان سرتق و شیطون هستم

این چند روز که مرخصی هستم همکارام میگن خیلی جات خالیه

ازبس که آتیش میسوزونم

کار ما به صورتیه که تو اداره دشمن زیاد داریم!!!!!!!!!!

تنها کسی که هوامونو زیاد داره آبدارچی طبقه ما آقا سید جان هست

دلم برای چایی های خوشمزه که با کاکائو واسمون میاورد تنگ شده

صبحانه خوردنای اول صبح

ناهارای مزخرف, مخصوصا خورشت آلویی که هیچ کس نمیخورد و همکارم تو خورشتش کرم پیدا کرد!

کل کل من با یکی از این آقایون  گروه L  که یه بار داشتم از پشت سرش زبون درازی میکردم بهش که یهو برگشت و من پا گذاشتم به فرار که نزدیک بود از پله ها بیفتم چندتا از همکارام دیدن روده بر شدن از خنده

با 3_4 تا از بچه ها خیلی صمیمی شدم وحسابی شلوغ بازی میکنیم

1 ساعت زمان نماز و ناها داریم ولی ما یه بار رفتیم بیرون ناهار بخوریم 2:30 بیرون بودیم

گفتم تازه فهمیدیم کارمند د.و.لت یعنی چی

خاطره و شوخی و حرص خوردن و مشکلات کار زیاده واسه تعریف ولی باید خیلیاشو با سانسور بگم که ...

اینجوری هم دوست ندارم



* اتفاق خوب و قشنگی برام افتاده که حتما میام میگم


* این مترو هم دنیاییه واسه خودش!روز به روز مسائل عجیب غریب تری میبینی!

   همچنان دعوا بر سر سوار شدن آقایون در واگن ویژه بانوان ادامه دارد!!!

  و هر روز صبح به صورت پرس شده از قطار خط 1 پیاده میشم!


*ای کاش از اسم پدر شهیدت سوء استفاده نمیکردی! ای کاش به خاطر ترکشی که خوردی و       جانباز شدی خودت رو صاحب تمام مملکت نمیدونستی!


* وای که چه کیفی داد کارتینگ در پیست آزادی

البته 6 دقیقه 20/000 تومان زیاد نیست؟؟؟؟؟؟

هرچند یه نفر دیگه خرج کرد ولی واقعا ستمه!


* دوست صمیمی و خوبم نسریــــن جونم نامزد کرد. دسسسسسسسسسسست دست دست.نامزدش پسر خوبیه خداروشکر

پسر زیاده, پسر خوب کمیاب شده!

 فعلا