این روزها...


من اگر نخوام ایرانسل جان عزیز آهنگ پیشواز بهم هدیه بده باید روی ماه چه کسی رو رویت کنم؟؟؟

آهنگ بارون بارونه به زبان لری از گروه رستاک!

یه آدم بیکاری پیدا شده همش زنگ میزنه که آهنگ پیشواز گوش بده!!!

وقتی هم که گوشیو برمیدارم پرو پرو برمیگرده میگه : برندار میخوام گوش بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی از اونجایی که من پرروتر از ایشون بودم حالشو جا آوردم اساسی!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

البته بماند که یه بار خیلی عصبانیم کرد.چندبار پشت سر هم زنگ زد آخر گوشی رو برداشتم چندتا نقل و نبات نثارش کردم!

این درحالی بود که اصلا به شماره نگاه نکردم!!!

و بعد متوجه شدم که...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بهله! یه بنده خدایی بود که مورد لطف اینجانب قرار گرفت!!!


* اس ام اس بازی در آن واحد  با ۳ نفر خیلی مزه میده! 


* پیاده روی سریع بعد از افطار رو به دیدن فیلمای آب دوغ خیاری ترجیح میدم!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

امشب خیلی هوا خنک بود.بسی لذت بردیم


* یادش به خیر.چقدر تو دبیرستان سر استقلال پرسپولیس همیشه کل کل میکردیم!

با چه جدیتی فوتبال استقلال رو تماشا میکردم و آمار همه بازیکنا رو داشتم!!!

حتی جزوه که مینوشتم میخواستم شماره بزنم به اسم بازیکنای استقلال بود

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وحید طالبلو

خسرو حیدری

...

حتی یه بار استادم چشمش افتاد به جزوام پرسید هادی شکوری؟؟؟ یعنی چی؟؟؟

گفتم یعنی مسئله شماره ۶  !!!!!!!!!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ولی الان از تب و تاب فوتبال افتادم دیگه...


* میگن وقتی که یه کاری انجام میدی نباید به روی طرف بیاری! از ثوابت کم میشه!!!

اما من هربار که تو خونه خیلی کار میکنم به مامانم میگم: خوبه که دختر داری مگه نه؟؟؟

مامانم میخنده میگه آره خیلی خوبه!

وقتی هم که میگم خب یه کم ازم تعریف کن ذوق بکنم میگه همیشه پیش بقیه کلی ازت تعریف میکنم. جلو روت بگم پررو میشی( با خنده ) !!!!!!!!!!!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


* جالبه! اینکه بنده خیلی پررو هستم  رو در روز از زبان چند نفر میشنوم!


* حال همه ی ما خوب است 

          اما...

باور بفرمایید راست گفتم!!! حالم خوبهههههههههههههههه حالم خوبههههههههههههههه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



نظرات 29 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام...خوبى؟

سلاااااااااااامممممممممم
میسی

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 02:44 ق.ظ

من اینو خوندم.
خیلى خوشگل مینویسى!

ممنون که سر میزنی
سپاس
اما ای کاش یه آدرسی میزاشتی بیایم سر بزنیم

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 02:46 ق.ظ

من زیاد اهل فوتبال نیستم اما استقلال و بارسلونا رو دوس دارم!

به به
آبیتهههههههههههههههههه

بهار سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام وبلاگ با حالی داری

به من هم یه سر بزن خوشحال میشم

میسی دوست عزیز
حتما

مهیار سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام استقلال اره تو دبیرستان کل کل دلم واسه دوستام تنگ شده خیلی تنگ زنگهای فیزیک استاد اسلامی

دانشگاهم که نرفتیم بفهمیم دانشگاه چیه

بازم هوس فیزیک کردم

قدم زدن رو برف تو زمستون 3 سال پیش تهران پارک جمشیدیه

اخ چه دلم تنگ شده واسه یه برف درست حسابی

برف بازی دوباره کنار تمام زندگیم حال اون کجا من کجا

راستی سلام بفرمائید با چه اسمی لینکتون کنم

شبیه به هم هستیم خیلی

خیلی

من داستان میگم ولی تو داستان زندگی خودم موندم

خودتو ناراحت نکن.اصلا چیز خاصی نیست
برررررررف! واقعا

علیک سلااااااااااااااااااااممممممممممممممممممم

الان میام وبت

بهارین سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:11 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام غوغااااااااااا
از اسمت خوشم میاد دوست دارم هی صدات کنم...
غوغا خوش آهنگه....انگاری داری تو کوه با صدای بلند فریاد می زنی...و صدات بر میگرده...یا حتی تو یه برکه هم میتونی این حس و داشته باشی...
ما هم دبیرستان بودیم تب و تاب فوتبالمون بیشتر از حالا بود...حالا دیگه تعطیل شدیم رفت پی کارش...

سلااااااااااااامممممممممممممممم بهارین خانوم
وای میسی گلم. احساست رو خیلی قشنگ مینویسی ها
دوران خوبی بود اون روزا...

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:30 ق.ظ

بازم سلام.
وبلاگ ندارم، چون حوصله وبلاگ نویسى ندارم.
اما وبلاگ خونى رو دوس دارم.

و علیک سلااااااااااااام

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:32 ق.ظ

اگه گفتى من پسرم یا دختر؟!؟!

چه میدانم؟!!!
خب من الان هرکدومش رو بگم حتما میگی نه!
دخملی؟

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:44 ق.ظ

رفتى؟ الو؟؟؟ نیستى؟

به گوشم؟!!!

فرینــــاز سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 07:05 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خدا را شکر که حالت خوبه

راستی سلام

از هر دری نوشتی!
خو الان من چی بگم؟

کلا ما دخترا خودشیفته ایم!

نه؟

این شماره زدنت کلی منو خندوند
از دست تو زلزله

سلاااااااااااامممممممممممم فری نازنازی خودمممممممممم
میسی گلم
از بس که ما ماهیممممممممممممممم
چه کنم دیگر...

فرینــــاز سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 07:06 ق.ظ

فیلما همش روح و شیطون و ایناس!

آدم خوابای بد میبینه بعدش!


همون بهتر میری پیاده روی
جای ما رو خالی کن

حتمااااااااااااااااا
جات خالی

ونوس سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

درود بر غوغا جان عزیز خودم

یهشب من زود خوابیدم ها

خب از دست این ایران ول با این آهنگ های پیوازش

شرمنده کار دارم باید زود برم بعدا میام

مواظب خودت باش

سلااااااااااااممممممممم ونوس جونمممممممممممممممم
به به آفرین
من شیفته این عوض کردن کلماتت هستم ایران ول رو خوب اومدیییییییییییییی
خدا به همرات خانمیییییییییییییییییییی

فرفری...! سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

سلام !
آخ جون آواتار بزرگ!

سلاااااااااام

فرفری...! سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

سللم سلام
خوبه که خوبی :)
خوب باش آدم از حال خوب نفر مقابلش انرژی میگیره

سلااااااااااااااااممممممممممممممممممممم
میسی
این از بزرگی قلب مهربون و پاکته که از خوبی دیگران انرژی میگیری عزیزمممممممممممممممم

فرفری...! سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

اس ام بازی با 3 نفر اصلا هم حال نمیده! من چند بار شده در حال غیبت! در مورد یه نفری با یکی از دوستام، اس ام اس رو برای خود همون آدمه که داشتم در موردش غیبت میکردم فرستادم! آقا ما توی یه نفرش موندیم!!


آره در حال غیبت باید خیلی مراقب باشی
اما ایندفعه در حال شوخی کردن و کل کل کردن بودم با ۳تاشون. خدارو شکر اتفاق بدی نیفتاد

فرفری...! سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 09:48 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

مسئله 6 خیلی باحال بود :)))

خودم سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

بازم سلام
من نه دخملم نه پسر
من خودمم... خود خود خودم!

و بار دیگر علیک سلام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یعنی هنوز تعیین جنسیت نشدی؟؟؟
خوب منم خودمم !!!

مش حسن سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.koorosh-kabir-2020

سلام ایرانسل تو حسی یهو میبینی یه اس اومد میگی ببین کی باشه بعد از دست بردن به گوشی میفهمی بله مستر ایرانسله که یا مسابقه گذاشته یا اهنگ پیشواز

گفتی استقلال دیدی اعصاب نزاشتن دیشب کسی نیست بگه اقی مربی شما تو این فصل چی کم داری که باید داماشو به زور ببری اونم با شانس حالا خوب بود رحمتیو داشتیم وگرنه که واویلا میشد ایشالا بازی بعد بهتر بشه

سلاااااااااااممممممممممممممم عمو مش حسن خودمان

من تو اخبار دیدم که چه شانسی آورد استقلال
رحمتی گل کاشت

خودم چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

دوباره سلام!
من آدم نیستم!
یعنى چطورى بگم؟
اگه بگم نمیترسى؟

سلاااااااممممممممم
واقعاااااا؟؟؟؟
راحت بگواگه مارمولکی ، نگو!‏
 آخه از مارمولک میترسم

خودم چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 04:55 ق.ظ

من...
من...
من یه جنم.
الانم 683 سالمه!

خسته نباشی کلا

ستوده چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام غوغا جان .
اتفاقا منم از ایرانسل به خاطر همین اهنگ هاش بدم میاد .
اصلا میدونی چیه من از ایرانسل به خاطر شمارهای کج وکوله اش بیزارم
حالا من کی را باید ببینم

سلاااااااااااااامممممممممممممم ستودخ خانمی گل
ای بابا! ایرانسل که همه جارو قبضه کرده...

ستوده چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

منم وقتی زیاد کار میکنم وکارهای خوب خوب به شوهرم میگم بهتر از من زن گیرت میومد .
اونم مجبوره بگه نه .
البته خداییش زنی به خوبی من گیرش نمیاد .
چیکار کنم کسی ازم تعریف نمیکنه گفتم خودم از خودم تعریف کنم

صدالبته
خانم های ایرانی بهترین هستن
ستوده خانم یه دونه باشه

مهیار پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام به اسمتون دقت نکرده بودم غوغا قشنگه ولی به مهیار نمیرسه

دوست دارم بیشتر باهاتون در ارتباط باشم

پس زیاد بهم سر بزنید

من ایدی ندارم چون به یاهو نمیشه اعتماد کرد سرقت اطلاعات

سلااااااااامممممممم.فقط غووووووووووووووغاااااااااااااااااااا
تا اونجایی که فرصت بشه به دوستانی که لینک هستن سر میزنم.
بله منم آیدی ندارم چون حال و حوصله چت رو ندارم.

کیمیا کیانی جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://kimia79.persianblog.ir

قشنگه آدم رو غرق خودش می کنه.راستی تو دختری یا پسر؟به منم سر بزن.لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن.

میسی
پروفایلم هست! دخملم
ممنون که اومدی

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

این خودمم اسکوله ها =))=))

نگوووووووووووو! تو عزیزمییییییییییییییییییییی

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

میگم غوغاااااااااااااااااا جوووووووووووووووونم
بیا اااااااااااااااا

یه خط ایرانسل شریکی بخریم جایزشو یکی ببره خوده خطم یکی دیگههههههههههه

قربونت !
همین یه ایرانسل واسه۷.۷۷۷.۷۷۷ پشتم بسهههههههههههههه

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

اوا خداااااا مرگم بده
سلاااااااااااااامممممممممممممممم رو خوردم
خب دیگه ماه رمضون این بدیا رو هم داره دم افطار همه میخواند همدیگرو بخورن نمیدونی دم افطار مجبوووووووووووووور شدم یه جا برم باور کن ادم بودو پاچه میگرفت

دور از جووووووووووووووووون خانمی
سلام به روی ماااااااااااااااهت
ای وای مراقب باش نخورنت یه موقع زیبا جونم

نسرین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:21 ق.ظ

سلام بر غوغای ناز
خوبی عزیز؟
خوش می گذره ما نیستیم
غوغا من با این همه معرفت تو چیکار کنم دختر؟
شرمنده م کردی ... بخدا می بینمت شاد می شم
حتی مجازی

سلاااااااااااااااااااام نسرین جونممممممممممم
میسی گلم
کجایی دخمل کم پیدایی؟!
این چه حرفیه شما تاج سری
منم همینطووووووووووووور

نسرین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:22 ق.ظ

چقدر خوبه که همه چی خوبه و شما خوبی
این مدل پست نویسی ت واقعا آدم رو هیجانی می کنه
کار خوبی نکردی نقل ونبات بار اون آدم پشت خطی کردی
چون روانشناسی می گه که این کار باعث بیشتر جذب شدن مزاحم می شه
سکوت بهترین راه حل و بدترین رفتار مقابل رفتار یک بی فرهنگه

ممنون گلم ایشالله واسه تو هم همه چی اوکی باشه
آخه چیکار کنم نسرین جون حرصم میداد!
بلهههههههه حرف شما کاملا متینه
منم گوشی رو بر میداشتم میزاشتم رو آهنگ انتظار
چندبار این کارو کردم از رو رفت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد