شـبـهــای قــــدر

امشب تمام آینه ها را صدا کنید    

           گاه اجابت است  رو به سوی خدا کنید   

                     ای دوستان آبرو دار  

         در نزد حق در نیمه شب قدر مرا هم دعــا کنید *

 

 

و باز هم شب قدر  

   یکسال گذشت خدایا  

    یکسال از شبی که سر بسجده بردم و با تمام وجود اشک ریختم 

طلب مغفرت ... 

   دعا نماز قرآن...   

همه فکرم تو بودی و همه ی آرزوم گذشت و بخشش تو

بعد از اون اشک ها 

یه حس قشنگ... 

آروم و سبک 

اما...   

به عهدم وفا نکردم 

ولی تو باز هم هوای منو داشتی 

واسم کم نزاشتی 

و حالا  ... 

یه فرصت دیگه  

فرصتی که نصیبم شد اما 

یه تعدادی نه! روحشان قرین رحمت  ... 

با شرمندگی دست دعا به سوی تو بر میدارم 

خدایا درگذر 

ازگناهانم, اشتباهاتم ... 

کمکم کن رشد کنم بهتر بشم و به کمال برسم   

خـــدایـــا  

خــداونـــدگــــارا 

تو رو به برکت این ماه عزیز 

تو رو به بزرگی این شبها 

از گناهانمون درگذر...   

عاقبت به خیرمان کن...

زندگی با برکت و مرگ با عزت عطا کن   

خدایا.......  

جمله بالا رو شما بزرگواران کامل بفرمایید...

همه چی عالیه!

هرکاری میخوام انجام بدم به خودم میگم نه! بعد ماه رمضون! برم بیرون تشنم میشه!!!

اینه که تا افطار خونه هستم و درصد شیطنتم اومده پایین

 وقتی که بدجور مریض میشم یا وقتی که روزه هستم خیلی بی حال میشم و قیافم انقدرمظلوووووووووووووووووووووووم میشه!!! که حد نداره.

طوری که بابام میگه آخهههههههه دخترم چرا این شکلی شده؟


* گفتیم بعد افطار بریم استخر مطمئنا خیلی خلوته کیف میده تنهایی شیرجه بزنی تو عمیق!

ماشااااااااااااالله!

ملت ۲برابر روزای عادی بودن!


* نمیدونم اون موقعی که تو صف آی کیو وایستاده بودیم بعضی ها کجا بودن؟؟؟؟


*  این تیم بسکتبال مهرام موند تو لیگ یا نه!

اگه منحل بشه خب ما بریم سالن  کیو تشویق کنیم خب؟؟؟

وای که چقدر داد میزدیم مهدی پلنگ( مهدی کامرانی)

مخصوصا بازی های غرب آسیا ۲سال پیش.بازی فینال بود دیگه انقدر جیغ زدیمو سوت زدیم صدامون در نمی اومد!

حامد آفاق ۳امتیازی مینداخت! وااااااااااااااااااای! سالن منفجر میشد



*وای از روزی که قرار باشه من افطاری درست کنم =>> یه پتزا مخلوووووط. خمیرشم خودم درست کردم خیلی خوب شد

خب چیکار کنم ۲هفته بود نخورده بودم داشتم میمردم 


*خیلی خوبه ها! که آدم غمی نداشته باشه! دغدغه چرا اما غم نه


این روزها خدا نگاه ویژه ای دارد به ما...

یا شاید همیشه این نگاه رو داشته اما من چشم دلم نمیدیده...........




این روزها...


من اگر نخوام ایرانسل جان عزیز آهنگ پیشواز بهم هدیه بده باید روی ماه چه کسی رو رویت کنم؟؟؟

آهنگ بارون بارونه به زبان لری از گروه رستاک!

یه آدم بیکاری پیدا شده همش زنگ میزنه که آهنگ پیشواز گوش بده!!!

وقتی هم که گوشیو برمیدارم پرو پرو برمیگرده میگه : برندار میخوام گوش بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی از اونجایی که من پرروتر از ایشون بودم حالشو جا آوردم اساسی!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

البته بماند که یه بار خیلی عصبانیم کرد.چندبار پشت سر هم زنگ زد آخر گوشی رو برداشتم چندتا نقل و نبات نثارش کردم!

این درحالی بود که اصلا به شماره نگاه نکردم!!!

و بعد متوجه شدم که...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بهله! یه بنده خدایی بود که مورد لطف اینجانب قرار گرفت!!!


* اس ام اس بازی در آن واحد  با ۳ نفر خیلی مزه میده! 


* پیاده روی سریع بعد از افطار رو به دیدن فیلمای آب دوغ خیاری ترجیح میدم!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

امشب خیلی هوا خنک بود.بسی لذت بردیم


* یادش به خیر.چقدر تو دبیرستان سر استقلال پرسپولیس همیشه کل کل میکردیم!

با چه جدیتی فوتبال استقلال رو تماشا میکردم و آمار همه بازیکنا رو داشتم!!!

حتی جزوه که مینوشتم میخواستم شماره بزنم به اسم بازیکنای استقلال بود

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وحید طالبلو

خسرو حیدری

...

حتی یه بار استادم چشمش افتاد به جزوام پرسید هادی شکوری؟؟؟ یعنی چی؟؟؟

گفتم یعنی مسئله شماره ۶  !!!!!!!!!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ولی الان از تب و تاب فوتبال افتادم دیگه...


* میگن وقتی که یه کاری انجام میدی نباید به روی طرف بیاری! از ثوابت کم میشه!!!

اما من هربار که تو خونه خیلی کار میکنم به مامانم میگم: خوبه که دختر داری مگه نه؟؟؟

مامانم میخنده میگه آره خیلی خوبه!

وقتی هم که میگم خب یه کم ازم تعریف کن ذوق بکنم میگه همیشه پیش بقیه کلی ازت تعریف میکنم. جلو روت بگم پررو میشی( با خنده ) !!!!!!!!!!!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


* جالبه! اینکه بنده خیلی پررو هستم  رو در روز از زبان چند نفر میشنوم!


* حال همه ی ما خوب است 

          اما...

باور بفرمایید راست گفتم!!! حالم خوبهههههههههههههههه حالم خوبههههههههههههههه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



از همه چی ...

*تا حالا شده یه کاری کنی بعد از ته دل به خودت بگی ایییییول دست مریزادتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این حس خوب رو امروز داشتم.خوشحالم که اشتباه نکردم!



*خیلی دلم میخواد بدونم حکمتش چیه؟؟؟؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
حاجتی که نزدیک ۱ساله دعا میکنم اما برآورده نمیشه
آخه نه چیز بدیه! نه ضرری داره اما..... الله و اعلم


*چه کیفی میده همسایه آدم از باغچه خونشون سبزی خوردن بچینه برات بیاره!

مخصوصا اینکه پر از ریحون سبز باشهتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


*نمیدونم قضیه چیه که همش دارن پته مته همدیگرو میریزن رو آب!!!


*خیلی ببخشیداااااااااااااا

اما یه sms جالب:

در دنیایی که عده ای یا گوسفندند یا گرگ ترجیح میدهم چوپان باشم!

یکدیگر را ج.ر بدهند من نی میزنم!



*از میدون انقلاب تا ولیعصر پیاده رفتیم! فقط داشت فحشم میداد...

تقصیر خودشه! ۱۰۰۰دفه بهش گفتم با من میای بیرون کفش اسپرت بپوش نه پاشنه ۶سانتی!


*چرا کسی نبود به من بگه ترم تابستونی میخوای چیکار آخه خب حالا؟!!!!!!!!!!!!!



*من همچنان میخواستم بنویسم اما مامان جونمممممممم بین پذیرایی و آشپزخونه در رفت و آمده هم داره غذا درست میکنه هم میخواد فیلم ببینه!!!

من برم استعداد هامو نشون بدم تا مامانم با خیال راحت فیلمشو تماشا کنه!

فعلا...



بعدا نوشت : امروز ۹۰/۵/۱۳ خیلی خیلی خوشحال و شادم گفتم بنویسم که یادم نره!

خداجون سپاس بابت این حال خوش...


بعد بعدا نوشت : تایید نظرات رو غیر فعال کردم عزیزان. نظرات شما خوبان پس از ارسال نمایش داده میشه





مسابقه

لطفا اسم این پرنده نادم و پشیمان را حدس بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟




 


  پاسخ درست دوستان تایید نمیشود! تا اطلاع ثانوی

بعدا نوشت: برای دیدن پاسخ مسابقه به ادامه مطلب تشریف ببرید

* هیچ عزیزی نتوانست پاسخ دهد!


ادامه مطلب ...

... نوشت!

تجربه نوشت : واسم درس عبرت شد تا هروقت نظر شخصی من رو برای موردی پرسیدی

فقط لبخند ژکوند تحویلت بدم! و سکوت.................


تعجب!!!!!  نوشت : هفته پیش رو به روی هم درحال خوردن هویج بستنی!

میگفت دلش میخواد دماغش رو عمل کنه!

امروز تماس گرفتم.میبینم خیلی سخت داره حرف میزنه! گفت دیروز عمل کرده!!!

بابا سرعت عمل!


اعتراض نوشت : دقت کردید آهنگ های شاد خیلی کم شده! بیشتر خواننده ها زدن تیریپ شکست عشقی!

طرف واسه حنابندون دختر داییش از  عالم و آدم التماس دعا داره واسش آهنگ جور کنن!


خاطره نوشت : امروز همکلاسی اول دبیرستانم رو بعد از ۳ سال خیلی اتفاقی دیدم

خیلی خوشحال شدم چون یکی از دوستای شیطون و بازیگوشم رو دوباره پیدا کردم