همه چی عالیه!

هرکاری میخوام انجام بدم به خودم میگم نه! بعد ماه رمضون! برم بیرون تشنم میشه!!!

اینه که تا افطار خونه هستم و درصد شیطنتم اومده پایین

 وقتی که بدجور مریض میشم یا وقتی که روزه هستم خیلی بی حال میشم و قیافم انقدرمظلوووووووووووووووووووووووم میشه!!! که حد نداره.

طوری که بابام میگه آخهههههههه دخترم چرا این شکلی شده؟


* گفتیم بعد افطار بریم استخر مطمئنا خیلی خلوته کیف میده تنهایی شیرجه بزنی تو عمیق!

ماشااااااااااااالله!

ملت ۲برابر روزای عادی بودن!


* نمیدونم اون موقعی که تو صف آی کیو وایستاده بودیم بعضی ها کجا بودن؟؟؟؟


*  این تیم بسکتبال مهرام موند تو لیگ یا نه!

اگه منحل بشه خب ما بریم سالن  کیو تشویق کنیم خب؟؟؟

وای که چقدر داد میزدیم مهدی پلنگ( مهدی کامرانی)

مخصوصا بازی های غرب آسیا ۲سال پیش.بازی فینال بود دیگه انقدر جیغ زدیمو سوت زدیم صدامون در نمی اومد!

حامد آفاق ۳امتیازی مینداخت! وااااااااااااااااااای! سالن منفجر میشد



*وای از روزی که قرار باشه من افطاری درست کنم =>> یه پتزا مخلوووووط. خمیرشم خودم درست کردم خیلی خوب شد

خب چیکار کنم ۲هفته بود نخورده بودم داشتم میمردم 


*خیلی خوبه ها! که آدم غمی نداشته باشه! دغدغه چرا اما غم نه


این روزها خدا نگاه ویژه ای دارد به ما...

یا شاید همیشه این نگاه رو داشته اما من چشم دلم نمیدیده...........




نظرات 16 + ارسال نظر
پا ب هوا ! یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://foshar.blogsky.com/

منم دیر ب دیر می‌رم بیرون !
دوستام ک هیچ کدومشون روزه نیستند زنگ می‌زنند و فوحش می‌دند پاشو بیا بیرون دلمون برات تنگ شده !
منم ک دیگه می‌گم نه روزه‌ام
اونام غلظت فوحش رو بیش‌تر می‌کنند !!
یه روز یه استکان آب یواشکی خوردم مامانم نفهمید ! یعنی خدا هم فهمید ؟!
خوب خیلی تشنه‌م بود ! با 55 کیلو وزن می‌شه روزه گرفت آخه ؟

ونوس یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

نمیدونم کامنت قبلی اومد یا نه آخه بیشعور ارور شخصیتی داد

دورد بر غوغا جون خودم

دختر خب تو هنوز نمیدونی که تو ماه رمضان آب روزه رو باطل میکنه و همه میگذارند بعد از افطار میروند؟؟؟؟

چه دختر خوبی آشپز باشی هم که شدی نوش جانت ولی پیتزا برای ماه رمضان اصلا خوب نیست ها

به خودت برس که بعد از ماه رمضان شکل و شمایلت به مریض ها نخوره

نماز روزه هات هم مقبول حق گلم

غوغا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

ونوسی جونمممممم
منم بعداز افطار رفتم استخر.کلا قبل افطار هیچ استخری باز نیست!‏
آره ولی چه کنم که بدجور هوس کرده بودم
چشممممم گلممممم

مهیار یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام غوغا خانوم

خوب هستید انشاا... چه خبرا مملکته داریم رفتم دفترچه انتخاب رشته بگیرم میگه تموم شد میگم مگه خیار تموم شد میگه نداریم دیگه جر و بحث نکن فکر کنم اصلا کسی دوست نداره ما رنگ دانشگاه رو ببینیم یه سال دیگه بمونیم و ۴ ساله بشیم همه چی درست میشه

به من هم سر بزن

علیک سلام آقاااااااااااااا
میسی
رفتی پست مرکز؟ اونجا حتما پیدا میشه!!!!
سایت سازمان واسه دانتلود میزاره دفترچه رو البته پارسال که گذاشته بود
ایشالله یه رشته خوب قبول بشی! نوع دانشگاهش مهم نیست!!!!!

شاذه یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

همیشه بی غم و شاد باشی غوغا جونم

نماز روزه هات قبول باشه

وای میسی شاذه خانمی جونممممممممممممممممممممم
همچنین عزیز

مش حسن یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.koorosh-kabir-2020

سلام
اره مثل من که دارم میترکم تو خونه واقعا روز نمیشه رفت بیرون زد حاله چی شده ناقلا حالت اینقد خوبه

سلام
دیگه دیگه

کیمیا کیانی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://kimia79.persianblog.ir

خوب بود فقط بعضی جاها متنت توهم توهم شده بود.بهم سربزن الببته کامنت یادت نره

مرسی گلم
؟؟؟؟؟؟ چک کردم مشکلی نیست!

کیمیا کیانی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://kimia79.persianblog.ir

سلام غوغا خانم رمز عبور مطلب جدیدم روبه ایمیلتون فرستادم.منتظرتون هستم.

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

نمیدونم رمضان چرا رو من تاثیر عکس داره
همه لاغر میشنو من یه یک کیلویی میره رووووووووووووم

میگم تو چطور بعد افطار میتونی بری استخرررررررررررررررررررررررررررررررر
یا علی من باشم میترکمم

مثل یکی از دوستای من چون فقط میخوره و میخوابه!
بیا شبا با من پیاده روی اوکی میشی گلممممممممممم
آخه من افطار نمیتونم زیاد بخورم!

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

یه حرکت از یه زنه تو استخر دیدم دیگه تا بمیرمم نمیرم استخر

آخهههههههههه! چی دیدی مگه زیبااااااا؟

نسرین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:23 ق.ظ

استخر تو ماه رمضون بعد از افطار زندگیه

دقیییییقا

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:24 ق.ظ

می بینم که زیبا خانم هم تشریف آوردن بالاخره و شادمان کردند ...
برم خونشون ...

آره
زیبا کم پیدا شده این روزا
مشکوک میزنه هااااااااااا

نسرین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:25 ق.ظ

خوش به حالت به خاطر اون نوشته صورتی رنگ

میسی
ایشالله شامل حال همه عزیزان بشه
حتی نسرین جونمممممممممممممم

نسرین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 04:26 ق.ظ

یادت باشه یه افطاری باید به ما بدی ....
سحری که انگار خواب موندی من هر چی می چرخم خونت بیدار نمی شی

چشششششششششششششششم حتما
نه عزیز بیدار شدم
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهارین پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلااااااااااام غوغا
نازی.. افطاریت خوردن داره
راستی خدا همیشه برای بنده هاش بهترین ها رو میخواد...پس همیشه نگاه ویژه و منحصر به فردی به تک تک آدم ها داره...

سلام سلام خاااااااااااااااااانم
بفرما مهمون ما باش عزیز
بله کاملا درسته

امین پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://EMSHAB.BLOGSKY.COM

سلام
بله عالمی داره که بیایید و ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد