کـــــــــــــد بانــــــــــــــو

ساعت کاری مامان جونم تغییر کرده  به خاطر همین یه روز درمیون اشپزی بر عهده اینجانب میباشد 

شدم یه پا کد بانو!!!!!!!!!!!!! 

خدا رو شکر دست پختم خوبه.تر تمییز هم اشپزی میکنم 

ولی از دم کردن چایی و گردگیری و اتو کردن لباس متنفر 

البته مجبورم انجام بدم چاره ای نیست!!!! 

راستی مامانم هیچ وقت به پدر گلم نمیگه اشپزخونه یا میز غذا رو جمع کن ولی من مجبورش میکنم که یه کوچولو جمع و جور کنه 

بابام میگه اونقدری که از تو حساب میبرم از مامانت نمیبرم ! 

چه معنی داره همه کارای خونه به عهده خانوما باشه ؟ این مردا فقط بخورن و اظهار فضل کنن که غذا خوب بود یانه!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

الان مگه بر عهده خانوماس مگه همه چی؟؟
وضع شما متفاوته... شما کنار پدر و مادر هستی.

ولی در مورد همسر و شوهر الا زندگی تقریبا برعکس شده والا!!!!
مردها هم بیرون کار میکنن هم داخل

بیچاره ماها
همینه اینقدر زود میمیریم دیگه

الان خیلی از خانوما در بیرون از منزل هم شاغل هستن
وقتی میبینن همسر محترمشون در منزل کمک میکنه خیلی خوشحال میشن و عشقشون هم بیشتر میشه دیگه وقتی میبینن شوهرشون چقدر به فکرشونه

پیمان دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام خانمی ...

اسم وبلاگم رو از شعری که استاد شجریان میخونه برداشتم چون عاشق استاد شجریانم ولی به روی چشم! کپی رایت شما هم محفوظه.

خوش اومدی به دنیای مجازی اینترنت. چند تا مطلب قشنگ درباره ی آقایون و خانوما توی وبم گذاشتم. بخونشون خوشت میاد.

منم توی کارای خونه به خانمم خیلی کمک میکنم. میتونی از خودش بپرسی. چطوری؟ توی وب من نظر بذار نشونش میدم خودش بهت جواب میده!

ضمنا همین الآن لینک شدی.

همیشه سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد