ســـــــــال نـــــــــــو

سال 90 بر همه شما عزیزان مبــــــــــــــــارک

امسال اتفاقات تلخ و شیرین زیاد داشت! 

توی زندگی و تحصیل پیشرفت داشتم. عزیزانی رو از دست دادم. چندتا از دوستان قدیمی رو مجدد دیدم و ...

انشاالله سال 90 سالی پربرکت باشه و در تمام مراحل زندگیتون جهش + داشته باشید

امسال سال خرگوشه مثل خرگوش پرجنب و جوش و اکتیو باشید

حدیث

* با هر کسی به اندازه معرفت و شعورش صحبتکن!


                                                         ( امام موسی کاظم (ع) )

انــــدر احــــوالات ایـــن روزهــــا

وای امان از این خرید عـــیــــد!!!!!

البته من بیشتر خریدامو میزارم بعداز عید چون تواین روزا خرید کردن فاجعه هستش!!!

خیابونا شلوغ! مغازه ها که جای سوزن انداختن نیست! کلی هم باید بگردی آخر سر اون چیزی که دلت میخواد رو پیدا نمیکنی

نصف تهران رو گشتمو خودمو کشتم! تا یه کیف و کفش خومشل خریدم!

مابقی خرید بعداز عید

البته یه چیز دیگه هم هستا!اینکه من بدم میاد مثل بچه ها  با لباسای نو برم عید دیدنی!!!

هم من هم داداشم اینجوری هستیم دیگه


پ ن : یه نقش جدید در خانواده گرفتــــم : کــــــــــوزت!!!

پ ن : حتما باید یه آهنگ دیگیدی دیسید بزارم بعد کار کنم ==> اینجوری تندتر کار میکنم

پ ن : این آرایشگرا 11ماه سال منت مشتری رو میکشن اونوقت ماه آخر ناز میکنن وقت نداریــــم!!! ایــــــــــــــــــش

پ ن : 10 جله میگه 8تاش اینه: من فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستم! 

خود نوشت : اصلا قیافت به شریف میـــــــــاد آخه؟!! اگه تو شریف درس خوندی منم سوربن فرانسه دارم درس میخونم! کی به کیه!!!!!!!!!!